Jumaat, 4 September 2009

Rakan Saya

Saya yakin bahawa semua orang di dunia ini pasti mempunyai rakan yang memahami dan dapat berkongsi rahsia.Bagi saya, saya berasa amat gembira mempunyai ketiga tiga rakan ini. Mari saya memperkenalkan mereka. Mereka ialah jiatheng, chia ler, ern yang. Kami ini satu"geng". Apabila kami duduk bersama, bunyi ketawa dan berbul bual tidak akan putus. Hubungan kami agak mesra walaupun kami saling berkenalan pada tahun ini kecuali jiatheng. Saya dan jiatheng berkawan sejak berada di sekolah rendah. Tiada sebarang rahsia disimpan dalam hati kami kerana semua masalah yang kami hadapi dan perasaan kami akan kami meluahkan. Kami bersama sama harungi suka dan duka. Walaupun kadang kala kami bertengkar, tetapi hubungan kami tidak terjejas. Semoga persahabatan kita dapat berkekalan buat selamanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan